Sunday 22 September 2013

BEBAS - KUCING

Hi semua. Hari ini aku nak bicara sedikit mengenai haiwan yang digelar kucing. Ya bila kita sebut mengenai haiwan ini tidak dinafikan bahawa haiwan ini sangat comel. Keluarga aku ada membela seekor kucing. Setiap hari kami sekeluarga akan memberi kucing ini makan. Ramai sebenarnya di Malaysia bercadang ingin membela kucing namun tidak tahu dan ragu-ragu tentang membela kucing. Aku memang betul-betul memberitahu semua bahawa membela kucing sebenarnya pada awal memang susah tetapi lama kelamaan benda ini akan menjadi senang. Aku menggalakkan kepada sesiapa yang berminat jangan ragu-ragu lagi. Aku tahu setengah orang ada alahan dengan kucing, jadi anda tak digalakkan membela kucing. Kos untuk membela seekor kucing ialah makanan kucing, sediakan tempat dia tidur dan kalau mampu beli pasir tempat kucing membuang air besar. Okay ini ada beberapa gambar kucing
 
 
 
 
Kucing memang comel kan. Bye




No comments:

Post a Comment