Sunday 15 September 2013

BEBAS - SURIA KLCC

Hi semua. Hari ini aku nak bercerita sedikit mengenai pusat beli belah yang aku selalu pergi tidak kira bersama keluarga mahupun rakan-rakan. Pusat beli belah tersebut ialah Suria KLCC. Pada pendapat aku tempat ini memang selasa sekali kerana persekitaraan yang kondusif serta semua benda dan perkhidmatan terdapat di dalam pusat beli belah ini. Walaupun tidak dapat dinafikan bahawa harga barang disini lebih mahal sedikit berbanding pusat beli belah yang lain, kepuasaan berbelanja disini membuatkan aku terus datang ke sini. Selalunya, aku memilih untuk menaiki LRT dari rumahku Kelana Jaya hingga KLCC. Ia memakan masa hamir 30-40 minit. Aku selalunya datang ke sini untuk membeli baju, buku, pergi tengok wayang, makan serta banyak lagi. Okay ini ada beberapa gambar
 
 
 
 
Pusat Beli Belah ini sangat terkenal dikalangan pelancong asing




No comments:

Post a Comment