Sunday 30 June 2013

BEBAS - SAMSUNG GALAXY S4

Hi semua. Hari ini tajuknya ialah bebas. Jadi hari ini kita borak pasal handphone. Apakah handphone kegemaran anda ? Ermm bagi aku handphone favourite aku setakat ini ialah Samsung Galaxy S4. Samsung Galaxy S4 ada 2 warna iaitu warna putih dan kalau tak silap warna hitam. Alhamdulillah dah beberapa bulan juga aku guna hanphone ini tapi aku tak pernah rasa bosan menggunakannya macam phone lain. Harga basic atau standard phone ini ialah bawah rm2500. Jikalau anda sudah terbeli phone ini dengan harga rm2500 keatas maka anda sudah ditipu. Semua sedia maklum bahawa syarikat Samsung setiap tahun mengeluarkan produk handphone baru. Okay apa yang hanya aku boleh cakap ialah ternyata handphone Samsung Galaxy S4 adalah produk terbaik Samsung setakat ini dan ternyata berbaloi kalau hendak dibeli. Okay semua next week dalam tajuk bebas kita bincang pasal filem. Kalau nak tahu filem apa kena tunggu minggu depan. Macam biasa ini sedikit kepingan gambar Samsung Galaxy S4
 
 
 
 
 

Sesungguhnya handphone sangat berguna dalam kehidupan :)




No comments:

Post a Comment