Sunday 25 August 2013

BEBAS - TAHUN 2015

Hi semua. Hari ini aku nak bercerita sedikit pasal tahun 2015. Okay apa yang istimewa sangat tahun 2015 ini ? Pertama sekali pada tahun 2015 aku berusia 21 tahun. Aku dikira sudah layak untuk mengundi. Sebenarnya bukan aku nak bercerita pasal umur aku 21 tahun. Mengenai 2015, ramai pihak menjangkakan bahawa tahun tersebut adalah antara tahun terhebat bagi dunia perfileman hollywood box office. Antara filem yang sudah pasti keluar pada tahun tersebut ialah Avengers 2, Superman/Batman, Star Wars 7, Bond 24, Ted 2 dan banyak lagi filem yang hebat. Filem yang aku nantikan sudah semestinya Superman/Batman dan Avengers 2. Aku dah tak sabar merasa kehangatan tahun 2015. Okay minggu depan ialah Minggu Malaysia. Sebelum berpisah, ini ada beberapa gambar
 

 
 
 
Tahun 2015 memang padat dengan filem box office




No comments:

Post a Comment