Thursday 15 August 2013

KERETA- KIA OPTIMA

Hi semua. Apa khabar ? Baiklah hari ini aku nak sembang sikit pasal kereta Kia Optima. Okay aku tahu bila cerita pasal jenama Kia saja mesti semua orang ingat kereta Korea Selatan. Ya memang kereta jenama Kia berasal dari Korea Selatan. Ramai sebenarnya tidak menggemari kereta yang berasal dari Korea Selatan kerana persepsi dan pandangan bahawa kereta dari Korea Selatan tidak berkualiti dan bermutu serta harga tidak munasabah. Hari ini aku bukan nak cerita pasal benda alah itu. Hari ini aku nak sembang serba sedikit pasal kereta Kia Optima. Harga kereta ini dikhabarkan mencecah rm145 ribu. Apa yang menarik sekali pasal kereta ini bagi aku mungkin rekabentuk luaran kereta ini. Ramai yang mengatakan kereta ini tiada apa yang istimewa sangat. Aku tak berapa pasti pasal itu sebab aku tak buat kajian mendalam mengenai kereta ini. Aku hanya melihat kereta ini melalui iklan tv dan aku boleh cakap yang rekabentuknya memang menarik. Bagi yang berminat aku mencadangkan apa tunggu lagi silalah menempah kereta ini. Okay sampai disitu sahaja bicara kita. Minggu depan aku nak bercerita pasal kereta jenama porshe. Ini ada beberapa seperti biasa
 
  
 
 



Kereta dengan Lelaki sukar dipisahkan

No comments:

Post a Comment