Thursday 29 August 2013

KERETA - PROTON PREVE

Hi semua. Hari ini aku nak bercerita pasal kereta jenama tempatan iaitu Proton. Kereta yang aku nak cerita ialah kereta Proton Preve. Kereta ini sungguh istimewa buat aku sebab aku sudah memiliki kereta ini. Aku nak cerita serba sedikit pasal kereta ini. Bagi aku kereta Proton Preve ialah sudah pasti menjadi kebanggaan warga Malaysia sebab kualiti dan keselesaan kereta ini sudah macam kereta import. Aku rasa sangat selasa dengan kereta ini. Kereta Proton Preve mempunyai banyak warna. Okay kereta ini juga namanya cukup unik iaitu Preve. Sampai disini sahaja bicara kita. Minggu depan aku nak bercerita pasal kereta Audi. Alamak terbongkar pula. Tidak mengapa. Ini ada sedikit gambar
  
 
 
 
Bagi yang berminat nak beli kereta ini, apa lagi hendak tunggu. cepat beli




No comments:

Post a Comment