Tuesday 20 August 2013

MUZIK - COLDPLAY

Hi semua. Okay hari ini aku nak cerita pasal band yang aku baru sahaja minati dan gemari iaitu Coldplay. Ya aku dulu tidak meminati band ini kerana gaya dan penampilan kumpulan ini tidak menarik minat aku. Namun aku telah mendengar satu lagu dari kumpulan ini melalui radio dan aku terus menggemari kumpulan ini. Lagu tersebut ialah paradise. Setelah itu, aku mula mencari dan mendengar lagu lain dari kumpulan ini antaranya ialah the scientist, yellow, viva la vida, fix you dan banyak lagi. Ternyata kumpulan ini menghasilkan lagu dan muzik yang sangat cool dan menarik. Aku sememangnya silap memandang dari luaran sahaja tentang band ini. Okay minggu depan seperti sedia maklum ialah minggu Malaysia. Sebelum berpisah ini ada beberapa gambar
 
 
 
 
Para Para Paradise !




No comments:

Post a Comment