Sunday 21 July 2013

BEBAS - DRAGONBALL Z

Hi semua. Macam mana hari anda hari ini. Harapnya semua sihat sejahtera. Okay seperti biasa hari ini tajuk kita bebas. Jadi hari ini aku nak cerita pasal anime yang paling aku gemari. Okay nama anime ini ialah Dragonball Z. Kepada peminat anime, kalau tak tahu langsung pasal anime ini maka anda tak layak digelar peminat anime sejati. Aku tengok anime ini sejak aku empat tahun dan Dragonball Z adalah anime terbaik dan paling hebat sekali. Jalan cerita dan karakter dalam anime ini memang gempak dan menghiburkan. Walaupun siri anime ini sudah lama berakhir. aku masih meminati anime ini dan bila aku bosan aku akan tengok balik anime ini. Antara karakter kegemaran aku dalam anime ini ialah goku, vegeta, gohan, trunks dann piccolo. Anime ini mencetuskan fenomena diseluruh dunia dan dianggap sebagai salah satu anime terbaik yang pernah dihasilkan sepanjang zaman. Secara keseluruhannya anime ini merupakan anime yang sangat menarik dan idea penceritaan dalam anime ini sangat unik. Dragonball Z adalah anime yang paling aku suka dari kecil sehingga sekarang. Okay minggu depan kita akan bercerita pasal restoran makanan segera yang aku selalu pergi. Baiklah ini gambar yang sempat diambil dari internet

 

 
 
 
 
 
bagi peminat Dragonball Z, pasti ingat pasal kamehameha !!






No comments:

Post a Comment