Thursday 25 July 2013

KERETA - BMW 5 SERIES

Hi semua. Apa khabar ? Okay hari ini kita akan bercerita pasal kereta BMW 5 Series. Seperti yang kita sedia maklum bahawa BMW adalah antara pengeluar kereta mewah terkemuka di dunia. BMW biasanya mengeluarkan kereta berdasarkan apa yang diberi nama series. Hari ini kita nak bercerita pasal BMW 5 Series. Ya, aku tahu dalam BMW 5 series ini ada beberapa buah kereta. Tetapi hari ini aku nak bercerita secara umum sahaja. BMW 5 Series. Sebenarnya aku tidak berapa menyukai kereta dari pengeluar BMW tetapi baru-baru ini aku ternampak di jalan raya sebuah kereta BMW 5 Series. Apa yang boleh aku katakan bahawa kereta itu cukup menarik, menyerlah dan bergaya sekali. Aku nak cakap banyak sangat pun tak boleh sebenarnya sebab aku bukan peminat tegar kereta ini dan info yang aku dapat hanya sedikit sahaja. Okay minggu depan kita akan bercerita pasal kereta dari pengeluar kereta Ford. Ini ada beberapa keping gambar
 
 
 
 
BMW sangat terkenal dengan Auto Bavaria




No comments:

Post a Comment