Tuesday 16 July 2013

MUZIK - MY CHEMICAL ROMANCE

Hi semua. Okay hari ini kita nak bercerita pasal band yang baru sahaja berpisah secara rasminya iaitu nama bandnya ialah My Chemical Romance. Terlebih dahulu aku nak cakap bahawa band ini memang gempak dan bermutu. Ternyata aku kecewa dengan keputusan yang diambil oleh ahli kumpulan band ini untuk berpisah. Muzik yang dimainkan band ini boleh diklasifikasikan sebagai best jugak bagi aku. Band ini pernah mencetuskan fenomena di seluruh di dunia tapi sangat band ini tak dapat bertahan lama atas faktor faktor tertentu. Aku cuma harap yang band ini kembali bersatu satu hari nanti. Antara lagu hits band ini ialah i don't love you, welcome to black parade, helena dan banyak lagi. Lagu favourite aku pasal band ini ialah lagu teenagers. Gaya dan personaliti setiap ahli kumpulan band ini memang menarik. Okay sampai disini sahaja bicara kita. Insyaallah minggu depan kita nak borak pasal band yang mempunyai vokalis perempuan yang aku suka. Sebelum berpisah ini ada beberapa keping gambar

 
 
 
 
Nampaknya Band ini tinggal kenangan je





No comments:

Post a Comment